Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

26 Αυγούστου 2010

Το Φιόρο του Λεβάντε...


  Να'μαστε πάλι πίσω στην πολύβουη και πολυτάραχη Αθήνα. Όμως η γεύση του όμορφου καλοκαιριού που πέρασε είναι ακόμα στα χείλη. Η γεύση της αλμύρας της θάλασσας και του κόκκινου γλυκού κρασιού είναι ακόμα νωπή, και οι υπέροχες εικόνες που πέρασαν μπροστά από τα μάτια μου από τα καταπληκτικά τοπία του νησιού, όσο διαρκούν στη μνήμη, θα με κρατούν ακόμα πίσω σ’εκείνο το μικρό χωριουδάκι της νότιας Ζακύνθου…
  Ευχαριστώ το Θεό και την καλή μου μοίρα που κάθε χρόνο έχω την ευκαιρία να γυρίζω πίσω στο Χωριό μαζί με την αγαπημένη μου οικογένεια και να ζούμε όλοι μας από λίγο αυτή τη ζωή δίπλα στη φύση, που τόσο ανάγκη έχουμε… ( τυχεροί όσοι μπορούν να τα καταφέρουν…) Γαλήνεψε η ψυχή, ηρέμησε λίγο το μυαλό, προσπάθησε να ξεφύγει από τα προβλήματα της ζωής, κι όσο κι αν τα κατάφερε, είναι κάτι!... Υπήρξε χρόνος περισυλλογής και ανασυγκότησης και οι μπαταρίες φόρτωσαν.
  Να’μια λοιπόν πάλι εδώ, γράφοντας αυτές τις λιγες γραμμές στο αγαπημένο μου blog που ομολογώ μου έλειψε πολύ, όπως πολύ μου έλειψε και η επαφή μαζί σας. Η blog-ο-παρέα είναι μια απίστευτη παρέα!!! Σας χαιρετίζω όλους και όλες σας και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλό χειμώνα! Ας ελπίσουμε κι ας πιστέψουμε όλοι στα καλύτερα που είναι μπροστά μας.
  Κλείνοντας, θα’θελα να μοιραστώ μαζί σας, όσο μπορώ μέσα από τις φωτογραφίες, αυτά που έζησα και είδα αυτό το καλοκαίρι, δίνοντάς σας την ευκαιρία να ξεκουραστεί λίγο η ματιά σας στην ομορφιά αυτού του υπέροχου νησιού… Θα δείτε φωτογραφίες, από τη Χώρα, από τον Άγιο μας Διονύσιο (που γιόρταζε η χάρη του στις 24 Αυγούστου, και είναι μεγάλη γιορτή για το νησί), από τη Μπόχαλη (όπου βρίσκεται το Κάστρο και μπορείτε να απολάυσετε πανοραμικά το λιμάνι και τη Χώρα), από το χωριό μου, το σπίτι μου και την αυλή μου, και από τα καταγάλανα νερά της νοτιοδυτικής ακτής του νησιού καθώς και του πασίγνωστου πια Ναυαγίου… Είναι μια μικρή γεύση από το νησί, μέσα από το φωτογραφικό μου φακό… Ελπίζω να σας αρέσει!...

Υ.Γ. Το τραγούδι που ακούγεται στο βίντεο είναι από τους "Τραγουδιστάδες τση Ζάκυθος" και λέγεται "Ζακυνθινή τριανταφυλλιά".

10 σχόλια:

  1. Τιμή μας νάχουμε μια νύφη που αγαπά τη Ζάκυνθο περισσότερο απ τους ζακυθινούς!
    Καλώς επέστρεψες δροσερη και αισιόδοξη, όπως πάντα,με ενέργεια για νέες δημιουργίες.
    Μου λείπεις πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς μας ήλθες και καλό Φθινόπωρο!!!
    Υπέροχο το νησί σου όπως και οι άνθρωποί του!! Οι φωτογραφίες σου έδωσαν μια χαρούμενη νότα στο απόγευμά μου!!
    Θα τα λέμε συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρά μου σε όποιο τόπο ακουμπήσεις τα όνειρα σου, γίνεται και μια πατρίδα,από τότε πού πάτησα το πόδι μου στο ευλογημένο νησί ένιωσα ότι εκεί ανήκω!!! Πολύ όμορφη η πέτρα σου με τον Αγιο Διονύσιο!!Νάσαι καλά σε φιλώ πολύ-πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου καλώς μας ήρθες!!!! η απουσία σου ήταν αισθητη όπως και τις Χαράς ελπίζω να γύρισες γεμάτη ιδέες και όρεξη για δημιουργία. Μου λειπεις πάρα πολύ. φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σου μέρα Δέσποινα μου!!!Χάρηκα πολύ όταν είδα τα σχόλια σου...Θάθελα πολύ να τα λέμε...Βρίσκω το blog σου εξαιρετικό.Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και ο τρόπος που σκέφτεσαι.Νάσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγγελικάκι μου γλυκό απο ιδέες και όρεξη άλλο τίποτα!!!Θα περάσουν οι μέρες και σύντομα θα πίνουμε το καφεδάκι μας σε ένα καφέ στην Ερμού μαζί βέβαια και με το ζηλιαρόγατο μας(Χαρά το όνομα του χιχι..)Σε φιλώ πολύ και θέλω να σαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατά αρχάς μην βγάζεις βρώμες και μου γυρισουν τα προξενιά...εγώώώ ζηλιαρόγατοοο;;; Ντροπή!
    Καλέ κυρία,πώς βάζετε την μουσική στο βίντεο;;;
    (ρίχνω τα μούτρα μου και πάλι θα πεις οτι ζηλεύω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφτιαξα το βίντεο με το Windows Movie Maker, είναι πρόγραμμα που παρέχουν τα office των vista. Αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να βάλεις και μουσική και εφέ και απ' όλα! Αν χρειαστείς βοήθεια, μη διστάσεις! Και μην ξεχνάς ότι η ζήλια ως ένα σημείο είναι υγιές συναίσθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να εισαι καλα να ξαναπας και να φορτιζεις τις μπαταριες της ψυχης με γαλινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σ'ευχαριστώ πολύ ειρήνη για οτι μου εύχεσαι!!Να σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...