Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

24 Ιανουαρίου 2011

Boxes for everyone!!!

Το πρώτο από τα κουτιά που έφτιαξα το τελευταίο διάστημα, έχει έντονο άρωμα γυναίκας, μιας και η Σπανιόλα χορεύτρια είναι κλασσικό σύμβολο αισθησιασμού και έντονου ταμπεραμέντου... Η εικόνα είναι από χαρτί, και το υπόλοιπο κουτί είναι διακοσμημένο με χαρτοπετσέτα. Έχω δουλέψει χρυσή πάστα στις γωνίες, για να δώσω περισσότερη λάμψη, όπως και στο εσωτερικό του, με χρυσό ακρυλικό χρώμα.




Το κόκκινο χρώμα συμβολίζει την αγάπη, την ενότητα, το θυμό, την ωριμότητα και την ορμή. Είναι χρώμα ζεστό, πλημμυρισμένο από ένταση, επανάσταση και συγκίνηση. Το κόκκινο είναι το κατ' εξοχήν χρώμα του ερωτικού πάθους, το χρώμα της φωτιάς, της δύναμη, της θερμότητας.

Από την άλλη μεριά, το χρυσό, συμβολίζει τον Ήλιο και θεωρείται χρώμα ηλιακό με ιδιαίτερη δημιουργική και θετική ακτινοβολία στο περιβάλλον. Οι θεραπευτικές του ιδιότητες καταπολεμούν την άρνηση και τη δυσαρμονία και προστατεύουν από τις αρνητικές επιδράσεις.

~ ~ ~

Το δεύτερο κουτάκι μου είναι... παιχνιδιάρικο και ολίγον country!!! Φτιάχτηκε για κοριτσάκια, μικρά και μεγάλα, για να κρύβουν μέσα τα παιχνίδια τους! Είναι φτιαγμένο καθ' ολοκληρίαν με χαρτί, και εσωτερικά έχει βαφτεί με ακρυλικό χρώμα.




~ ~ ~
 
Αν με ρωτήσετε να σας πω ποιο από τα δύο μου αρέσει περισσότερο... μπορώ να πω ότι και τα δύο με εκφράζουν απόλυτα!!! Αλλά σε διαφορετικές στιγμές...

22 σχόλια:

  1. Μαράκι μου τα κουτάκια σου είναι σκέτη γλύκα αλλά όπως σου είπα και απο κοντά το δευτερο είναι η αδυναμία μου ....!!!!! φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful works Maria!!!
    Kisses and greetings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχα και τα δύο!!!αλλά εχω ....αδυναμία ,,στο πρώτο..πειραζει?χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!
    ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΟ!!
    ΠΙΟ ΠΡΟΤΙΜΩ....ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟΟΟΟΟ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι τα δύο είναι εξαιρετικά Μαράκι μου!!
    Ποιο προτιμώ; Μα φυσικά το πρώτο....κρύβει πολύ αισθησιασμό!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπέττυ μαζέψου, ήταν να μην εκδηλωθείς!!!
    Είσαι γυναίκα του πάθους και φαίνεται και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ.
    Μαράκι αν μου έκανες την σημερινή ανάλυση του πρώτου κουτιού νάσουν σίγουρη οτι θα το επέλεγα
    (γι αυτό ταιριάζουμε με την Μπέττυ,μας ενώνει το πάθος), μ άφησες όμως μ αυτό το σιωπηλά-εύγλωττο παρατηρητικό σου βλέμμα κι εγω έβγαλα την παιχνιδιάρικη πλευρά μου κι στραφηκα στο παιδικό.
    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΑ!!!
    Φιλίίίίί... με πάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό που θαυμάζω σε σένα βρε Μαρία μου, είναι η λεπτομέρεια που τόσο προσέχεις στα δημιουργήματά σου (το έχω διαπιστώσει από κοντά...)! Τόσο καλοβαμμένα και καλοφτιαγμένα!
    Ως "επαρχιωτοπούλα" θα προτιμήσω το country στυλ!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (Προς Αγγελική, Μπέττυ και Χαρά:)
    Τσ τσ τσ... Μια φορά είδατε από κοντά κι εσείς τα πράγματα της μαμάς Μαρίας και κάτι έγινε... Μμμμμ.... (τώρα εγώ δεν έχω να κάνω σχόλιο αποκλειστικότητας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητη Μαρια ,τα κουτια σου ...ειναι πολυ ομορφα φτιαγμενα !!!Δεν θα ηξερα πιο να διαλεξω ..το καθενα εχει την ομορφια του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΜ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία είναι εξαιρετικά και τα δύο αλλά καθότι "κοριτσάκι" το δεύτερο μου κάνει ένα κλικ παραπάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέεε!!!Μ'αρέσει επίσης κι η νέα φώτο στο προφίλ σου!!!Πρώτο πρώτο ήθελα να στο γράψω αλλά ξέχασα(ήταν δύσκολη κι η ώρα....);)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα και τα δυο κουτάκια! Ξεχώρισα βέβαια το πρώτο επειδή λατρεύω το χρυσό και γιατί στο σύνολο του έβγαλε αυτό το 'άρωμα γυναίκας' όπως είπες κι εσύ!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμένα μου αρέσουν και τα δυο!!! Το πρώτο για εμένα και το άλλο για την κόρη!!!

    Είναι εξαιρετικά και οι δημιουργίες σου πάντα είναι επιμελέστατες και προσεγμένες.....για ξεκίνα να φτιάχνεις κανένα tutorial για να μαθαίνουμε κι εμείς οι υπόλοιπες (και θα έλεγα να ξεκινήσεις με αυτή την καρφίτσα που είχες δειξει στη Χαρά ) χι χι χι

    Σε φιλώωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πραγματικά είναι πάρα πολύ όμορφα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...